התקנת מצלמות אבטחה - GNET

רמי גולן. מערכות תקשורת מיגון ואבטחה.

מצלמות אבטחה לבניין משותף

התקנת מצלמות אבטחה בבית משותף

בניין משותף הוא מקום שבו אנשים רבים חיים יחד, ולכן חשוב לוודא שמקום זה בטוח עבור כולם. התקנת מצלמות אבטחה בבניין משותף היא אמצעי חשוב להגנה על הדיירים, על הרכוש המשותף ועל הילדים.

מצלמות אבטחה מספקות מעקב ווידאו בזמן אמת על הנעשה בבית המשותף, ומאפשרות לאתר אירועים חשודים או בעייתיים. בנוסף, המצלמות מהוות אמצעי הרתעה מפני פורצים, מטרידנים וגנבים.

להתקנת מצלמות אבטחה בבית משותף יש מספר יתרונות:

  • הרתעה: המצלמות מהוות אמצעי הרתעה מפני פורצים, מטרידנים וגנבים. פורצים פחות נוטים לפרוץ לבית משותף שבו מותקנות מצלמות אבטחה, מכיוון שהם יודעים שהם צפויים להיתפס.
  • הגנה על הרכוש המשותף: המצלמות יכולות לסייע בזיהוי גורמים שגורמים נזק לרכוש המשותף, כגון גרפיטי, שרפות, או נזקים שנגרמים על ידי רכבים.
  • הגנה על הדיירים: המצלמות יכולות לסייע בזיהוי אירועים אלימים או פוגעניים המתרחשים בבית המשותף, כגון תקיפה, הטרדה או גנבה.

התקנת מצלמות אבטחה בבניין משותף מותנית בקבלת הסכמה של אסיפת הדיירים ברוב רגיל של 51%.

חברת G-NET מתמחה בהתקנת מצלמות אבטחה ומתן מענה כולל בתחום מערכות תקשורת מיגון ואבטחה. החברה מספקת מגוון רחב של מצלמות אבטחה, המותאמות לצרכי הלקוח ולתקציבו. החברה גם מספקת שירותי התקנה מקצועיים, המבוצעים על ידי מתקין מצלמות אבטחה מוסמך ומקצועי רמי גולן.

גלריית תמונות

מהי החשיבות של התקנת מצלמות אבטחה לבניין משותף

וועד הבית או חברת הניהול מודעים לחשיבות הרבה של התקנת מצלמות אבטחה לבניין משותף ולכן בשלב ראשון הם מבקשים כמה חוות דעת:

  1. על אנשי מקצוע מעולים אשר יכולים לבצע התקנה זו באופן מושלם.
  2. על מערכות מצלמות אבטחה מקצועיות ביותר שלאחר ההתקנה יהיו בהן מינימום של תקלות אם בכלל וזאת לאור איכותן הגבוהה.

יתרונות בהתקנת מצלמות אבטחה בבניין משותף של רמי גולן

כאשר פונים אל רמי גולן בנושא התקנת מצלמות אבטחה בבניין משותף, אפשר ליהנות מכל היתרונות האלו. מדובר באיש מקצוע ברמה גבוהה מאד אשר מבצע התקנות באופן מיומן. הוא בוחן היטב את השטח וממליץ על הדרך שהיא הנכונה ביותר ואת כמות המצלמות שיש בהן צורך לכיסוי מלא. בזכות תפיסת עולם זו הדיירים מקבלים את כל המעטפת הדרושה להם.

בבניינים הגבוהים יש מעבר לדירות גם מסדרונות רחבים, מעליות, חניונים תת קרקעיים, גינות, מתחם עבור פחי האשפה ועוד. בכל נקודה כזו חייבים לבצע התקנת מצלמות אבטחה לבניין משותף כדי להתחקות אחר פעולות של אנשים זרים, כניסה של חיות וכל תרחיש אחר אשר מסכן את בעלי הנכסים ואת כל בני המשפחות שלהם.

תהליך עבודה עם חברת G-NET בהתקנת מצלמות הבטחה בבית משותף

כדי לקבל עבודה מושלמת, רמי גולן ממליץ על מערכת טכנית ספציפית שהיא המתאימה ביותר לכל מרחב וזאת על פי כמות המצלמות שיש להתקין בחללים השונים וגם בשטחים סביב הבתים. המגמה היא לבצע התקנת מצלמות אבטחה לבניין משותף אשר מיוצרות במפעלים המתקדמים ביותר בעולם אשר מייצרים את המצלמות בשיטות חדשניות תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לחיבור למערך ממוחשב ועדכני.

רמי גולן מחבר את המצלמות לתוכנה ייעודית אשר מבצעת גיבוי 24 שעות ביממה ומאפשרת לראות מה קורה בכל אחד מרבדי הבית המשותף הן בזמן אמת והן בבדיקה של זמן ספציפי בעבר, כדי להתחקות על כשלים כמו כניסה של גורמים זרים לבניין, גניבה של אופניים או כל פעולה אחרת.

אז למה לבחור בשירותי התקנת מצלמות אבטחה בבית משותף של G-NET?

הדיירים מעוניינים להיות רגועים לאורך כל שעות היממה כיוון שבוצעה במבנה התקנת מצלמות אבטחה בבית משותף. זו הסיבה שהם מעדיפים התקנה באמצעות אדם מיומן כמו רמי גולן שיש לו רזומה עשיר והתקבלו עליו המלצות רבות.

מעבר לכך העובדה שהוא מתקין מערכות מקצועיות ברמה גבוהה אשר כמות התקלות שבהן היא אפסית ובדרך כלל אין תקלות כלל מובילה לקבלת החלטות הנכונות של וועד הבית. גם לאחר ההתקנה רמי גולן שומר על קשר עם הנהלת הבניין המשותף. הוא תמיד מסייע בחשיבה משותפת, ברעיון יצירתי או בתיקון תקלה כדי שהדיירים ייהנו ממעטפת מלאה ומקצועית של התקנת מצלמות אבטחה בבית משותף לאורך זמן.

גם לעלות של התקנת מצלמות אבטחה בבית משותף יש חשיבות רבה וחברת G-NET  מציעה מערכות ייחודיות במחירי מבצע ולכן מדובר בעסקאות משתלמות מאד לכל הצדדים.

אז אם גם אתם מעוניינים להגביר את תחושת הביטחון של הדיירים בבית המשותף לאור המצב בישראל השאירו את הפרטים שלכם ורמי גולן ישמח לשוחח אתכם בהקדם לסיעור מוחות משותף כדי לקדם את התקנת מצלמות אבטחה בבית משותף הטובות והנכונות ביותר, זאת כדי ליצור את האפקטיביות הנדרשת.
או אתם יכולים לתאם איתנו אפיון מערך מצלמות אבטחה לבית שלכם או בעסק ללא עלות וללא תשלום התקשרו אלי – רמי גולן 050-6718202 ותעניקו לעצמכם ולבני משפחה שלכם רמת אבטחה גבוהה ואיכותית.

השירותים שלנו

לייעוץ והצעת מחיר אנא השאירו פרטים או התקשרו: 050-6718202

השאירו פרטים ואחזור אליכם

אתם במרחק כמה שניות משירות יוצא מן הכלל

דילוג לתוכן