התקנת מצלמות אבטחה - GNET

רמי גולן. מערכות תקשורת מיגון ואבטחה.

מערכת אינטרקום לבית משותף

מעוניינים בהתקנה מקצועית של אינטרקום לבניין משותף? בחברת G-NET, שמתמחה בהתקנת מצלמות אבטחה ומתן מענה כולל בתחום מערכות תקשורת מיגון ואבטחה, תוכלו למצוא עשרות דגמים של מערכות אינטרקום מותאמות לסוגי בניינים כמו בנייני דירות, בניינים מסחריים, בנייני משרדים, או כל סוג אחר של מבנה.

תוכלו למצוא אצלנו מערכות אינטרקום קוויות או אלחוטיות, מערכות שפועלות על קווי טלפון או מערכות מקוונות, מבוססות ענן, והמומחים שלנו יסייעו לכם להבין את הסוגים השונים של מערכות אינטרקום לבית משותף, כך שתוכלו לבצע בחירה נבונה ומושכלת שתואמת את הצרכים, ההעדפות והתקציב שלכם.

אז אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום כדי לבחור מערכות אינטרקום וידאו מובילות לדירות ובנייני דירות, והצוות שלנו יסייע לכם להעריך כל דגם בהתאמה לצרכים שלכם, לפני הרכישה.

התקנה איכותית של אינטרקום לבניין משותף

בימינו אנו, כמעט ולא נבנים בנייני מגורים משותפים ללא מערכות אינטרקום. מדובר בבחירה שנראית לנו היום בתור עניין מובן מאליו, אבל אין ספק שלא תמיד זה היה המצב. למעשה, עדיין קיימים מבנים רבים מאוד בישראל שלהם אין אינטרקום – ולכן, בבניינים אלו עולה הצורך לבצע התקנת מערכת אינטרקום.

אם אתם נמצאים כאן, אין ספק שאתם חשופים לעניין התקנת האינטרקום – יכול להיות שמדובר בבניין שלכם שמגייס כסף למען המטרה, או שאתם דווקא מעוניינים להעלות בפני שאר הדיירים את ההצעה בעצמכם. כך או כך, חשוב שתדעו קצת יותר על העניין לפני שאתם קופצים אל המים – ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן, כדי לעשות לכם קצת סדר בבלגן. כאן תוכלו למצוא את כל מה שצריך לדעת לפני שאתם מבצעים התקנת אינטרקום בבניין משותף.

התקנת אינטרקום בבית משותף – למה זה כדאי?

אז לפני הכל – למה בעצם כדאי לכם להתקין אינטרקום בבית משותף שלכם בכלל? ובכן, יש לכך מספר תשובות, שהן בעצם היתרונות הרבים של התקנת מערכת אינטרקום:

  • נוחות – כאשר מגיעים אליכם מבקרים, בין אם מדובר באורחים, חברים, משפחה, או אפילו שליחים של מסעדות או חבילות, תמיד נחמד יותר לדעת במי מדובר לפני שאתם פותחים את הדלת. צלצול באינטרקום יאפשר לכם לדעת בדיוק למי אתם פותחים את הדלת, באמצעות אפשרות השיחה ברמקול שהאינטרקום מאפשר. בנוסף, הצלצול באינטרקום עדיין משאיר לכם מספר רגעים להתארגן לקראת פתיחת הדלת – שלא כמו דפיקה או צלצול בדלת הבית שלכם עצמה.
  • בטיחות – אין יתרון גדול ומשמעותי יותר מאשר הבטיחות שלכם. מערכת אינטרקום לא רק תאפשר לכם לזהות בשם ובקול את האדם אשר מבקש להיכנס לבניין, אלא היא גם תשאיר בחוץ כל אדם אשר אתם או השכנים שלכם תחליטו שלא להכניס – אחרי הכל, מערכת אינטרקום היא לא רק מערכת שמאפשרת תקשורת עם האורחים המצלצלים בה, אלא היא גם מגיעה עם קודן בטיחות. כלומר, מי שלא ידע את קוד הכניסה לבניין, ולא יפתחו עבורו את הדלת – לא יוכל להיכנס אל הבניין.
  • עלות מול תועלת – למרות שהתקנת מערכת אינטרקום עולה כסף, אין ספק שמדובר בעלות שאינה גבוהה במיוחד ביחס ליתרונות החשובים שהיא מציעה. בנוסף, ככל שמספר הדיירים בבניין עולה, כך מוזלת העלות עבור כל אחד ואחת – נקודה שאליה נתייחס בסעיף הבא.

מה התהליך של התקנת אינטרקום בבניין משותף?

כמו החלטות רבות נוספות שיש לקבל בבניין משותף, גם התקנת אינטרקום היא בחירה שעליה תצטרכו להסכים יחד עם כל הדיירים. בסופו של דבר, מדובר במערכת אינקלוסיבית לכל הדיירים: גם אם יש דירות שלא רוצות להיות מחוברות למערכת הצלצול, הקודן בכניסה לבניין למשל ישמש וישרת את כל אחד ואחת מהדירות, ולכן יש להשיג את ההסכמה של כל הדיירים – או לפחות של הרוב המוחץ שלהם. זאת לא רק כדי להוזיל עלויות, אלא גם על מנת להבטיח שהתהליך מתנהל בצורה חלקה ונעימה ככל האפשר עבור כל האנשים אשר גרים בבניין. אם אתם מתקשים להגיע לפשרה, חשוב שתדגישו בפני השכנים שלכם שככל שתהיו יותר אנשים המעורבים בתהליך, העלות תהיה מוזלת יותר עבור כל אחד מכם.

לאחר שהשגתם את הסכמת הדיירים, נותן לכם רק למצוא בעל מקצוע אחראי ומסור, שיוכל להעניק לכם הצעת מחיר מותאמת אישית לבניין שלכם ולבצע את ההתקנה בהקדם.

איזה סוגים של מערכות אינטרקום ניתן למצוא בשוק?

השוק מלא ועמוס במערכות אינטרקום רבות – תוכלו למצוא מערכות בשלל צבעים, העשויות משלל חומרים, ולהן מגוון רב של פיצ'רים שונים ומשונים. למרות זאת, לרובן יש מכנה אחד משותף: קודן שבו ניתן להזין את קוד הכניסה לבניין (ולעיתים גם לבחור את מספר הדירה שאליה מעוניינים לצלצל), ומערכת כפתורים עבור כל אחת מהדירות שבאמצעותה ניתן לזמזם אל הדירה הרצויה, שבה האורחים מגיעים לבקר.

תוכלו גם למצוא אינטרקומים מתקדמים יותר – למשל, אינטרקום בעל מסך ומצלמה, אשר יציג בפניכם גם איך נראה האורח שאתם מכניסים לבניין; אינטרקום ביומטרי המאפשר כניסה רק עם טביעת אצבע; ועוד.

מערכת אינטרקום

התקנת מערכת אינטרקום לבית משותף על תשתית קיימת

מה ניתן לעשות במקרה שבבניין שלכם כבר קיים אינטרקום, אבל אתם מעוניינים להחליף אותו, או לפחות לשדרג אותו לדגם מתקדם יותר שיתפקד בצורה מוצלחת יותר? אם זה הוא המקרה בבניין שלכם, אתם בוודאי תשמחו לשמוע שניתן לבצע גם התקנת מערכת אינטרקום לבית משותף על תשתית קיימת – כלומר, אין צורך לבצע החלפה מוחלטת של כל דלת הכניסה או של מערכת האינטרקום בכללותה. בעל מקצוע אשר מתמחה בתחום, ושיש לו ניסיון רב שנים בהתקנת מערכות אינטרקום, יוכל ללא שום קושי להתקין עבורכם אינטרקום גם על תשתית שכבר קיימת – ובכך, ברוב הפעמים, גם לחסוך לכם בעלויות ביצוע העבודה באופן משמעותי.

כמה זה עולה? מחיר התקנת מערכת אינטרקום לבניין משותף

התקנת מערכת אינטרקום לבניין משותף היא אינה עלות ידועה וקבועה, שכן היא מורכבת מכמה משתנים. מספר הדירות שמחוברות למערכת הזמזם, למשל, ישפיע על תהליך ההתקנה – שכן יש להתקין לא רק את לוח האם של האינטרקום בכניסה לבניין שלכם, אלא גם לחבר כל דירה באופן אינדיבידואלי.

עוד משתנה שישפיע על עלות ביצוע העבודה הוא כמובן דגם האינטרקום שבו תבחרו. חשוב לזכור שככל שמדובר בדגם משוכלל יותר, עם פיצ'רים טכנולוגיים מתקדמים יותר, העלות ככל הנראה תגדל בהתאם – אך גם רמת הבטיחות שהאינטרקום יקנה עבור הבניין שלכם (אינטרקום עם מצלמה או טביעת אצבע אולי יעלה יותר, אבל יהיה הרבה יותר בטיחותי ואמין בהגנה מפני אורחים לא רצויים בבניין). גם תשתית שכבר קיימת בבניין תוכל להשפיע על העלות – כאמור, גם על תשתית קיימת ניתן לבצע התקנת אינטרקום חדש, אבל לא כל התשתיות שוות הן.

לסיכום, קשה לומר בדיוק כמה יעלה לכם להתקין מערכת אינטרקום לבית משותף שלכם – הצעד החכם ביותר שניתן לעשות כדי לגלות זאת הוא ליצור קשר עם בעל מקצוע אשר מתמחה בתחום, ויוכל להעניק לכם הצעת מחיר מותאמת אישית.

מעוניינים בהתקנה מקצועית של אינטרקום לבניין משותף? בחברת G-NET, שמתמחה בהתקנת מצלמות אבטחה ומתן מענה כולל בתחום מערכות תקשורת מיגון ואבטחה, תוכלו למצוא עשרות דגמים של מערכות אינטרקום מותאמות לסוגי בניינים כמו בנייני דירות, בניינים מסחריים, בנייני משרדים, או כל סוג אחר של מבנה. אנו עובדים עם המערכות המתקדמות ביותר בשוק, כדי להבטיח לכם לא רק שימוש נוח וקל במערכת האינטרקום שלכם – אלא גם בטיחות מלאה.

תוכלו למצוא אצלנו מערכות אינטרקום קוויות או אלחוטיות, מערכות שפועלות על קווי טלפון או מערכות מקוונות, מבוססות ענן, והמומחים שלנו יסייעו לכם להבין את הסוגים השונים של מערכות אינטרקום לבניין משותף, כך שתוכלו לבצע בחירה נבונה ומושכלת שתואמת את הצרכים, ההעדפות והתקציב שלכם. לכל בניין יש צרכים, דרישות והעדפות שונות, ולכן קיים מגוון רחב של מערכות אינטרקום שונות – כדי לוודא שלא משנה מה אתם מעדיפים, תוכלו למצוא לכך את ההתאמה הנכונה.

תוכלו גם להתרשם מעוד מבחר שירותים שאנו מספקים בהתקנת אינטרקום:

אז אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום כדי לבחור מערכות אינטרקום וידאו מובילות לדירות ובנייני דירות, והצוות שלנו יסייע לכם להעריך כל דגם בהתאמה לצרכים שלכם, לפני הרכישה.

השירותים שלנו

לייעוץ והצעת מחיר אנא השאירו פרטים או התקשרו: 050-6718202

השאירו פרטים ואחזור אליכם

אתם במרחק כמה שניות משירות יוצא מן הכלל

דילוג לתוכן