התקנת מצלמות אבטחה - GNET

רמי גולן. מערכות תקשורת מיגון ואבטחה.

התקנת נקודת רשת

התקנת נקודת רשת

התקנה של נקודות רשת יכולה לספק לכם אינטרנט חזק, מתמשך ויציב בכל חדר ופינה בביתכם. זאת לעומת רשת אינטרנט אלחוטית או נקודות גישה שעשויות לתת לכם אינטרנט, אך הוא כנראה יהיה חלש יותר.

מהן נקודות רשת?

נקודות רשת הן השקע הקטן בתוך קירות, שמזכיר את החיבור לטלפון. נקודת רשת נועדה ליצור מסלול ישיר בין מכשיר שזקוק לאינטרנט, לבין האינטרנט עצמו. זה יכול להיות לדוגמה מחשב נייח. נוכל לחבר את אותו מחשב לנקודת הרשת באמצעות כבל רשת, שבתורו מתחבר דרך נקודת הרשת לכבל נפרד המצוי בתוך הקיר. אותו כבל פנימי מתחבר אל הראוטר, שבתורו מתחבר לארון התקשורת הביתי שמספק את האינטרנט עצמו.

למרות שאינטרנט אלחוטי השתפר בשנים האחרונות מבחינת מהירות הגלישה וביכולת הקליטה של האינטרנט, אינטרנט קווי עשוי להיות יציב יותר ומהיר יותר, זאת מכיוון שכבל רשת נותן את האפשרות לנצל את רוחב הפס במלואו, בשונה מאינטרנט אלחוטי שיכול לנצל רק 30 עד 70 מגה בתשתית של 100 מגה.

נקודות רשת יכולות לעזור לכם להתגבר על בעיות קליטה. אם יש לכם רשת אינטרנט אלחוטית ויש לכם בעיות קליטה, אתם לא חייבים לעבור לרשת קווית. מה שתוכלו לעשות, הוא להתקין נקודת רשת בתוך אחד החדרים, ואליה תחברו את המחשב, טלוויזיה, סורק, מדפסת וכיוצא בזה.

שימוש נוסף לנקודת רשת הוא לטלוויזיה. כיום, כמעט רוב המכשירים החדשים מגיעים עם יכולת גישה לאינטרנט. על מנת שיעבדו בצורה תקינה וטובה, נדרש להתקין עבורם נקודת רשת נפרדת, במקום להסתמך על חיבור אלחוטי. הרבה טלוויזיות כיום פועלות באמצעות סטרימינג, שהוא טכנולוגיה של הזרמת נתונים המתבססת על חיבור אינטרנטי. בגלל היכולת המוגבלת של רשת אינטרנט אלחוטית לנצל את רוחב הפס, בשונה מאינטרנט קווי, בהתאמה איכות השידור צפויה להיות פחותה. על מנת להתגבר על כך, מומלץ להתקין נקודת רשת, שתתחבר לטלוויזיה באמצעות כבל רשת.

גלריית תמונות

מהם שלבי התקנת נקודת אינטרנט?

מדובר בעבודה יחסית פשוטה, במידה שיש לכם תשתית אינטרנט קיימת ואתם מעוניינים להוסיף מספר מצומצם של נקודות. לעומת זאת, אם מדובר בבית חדש שאין בו תשתית אינטרנט, תזדקקו להתקנת תשתית אינטרנט ורק לאחר מכן תוכלו להתקין נקודות רשת נוספות.

במידה ויש לכם כבר תשתית אינטרנט קיימת, ההתקנה תיעשה בשני שלבים:

  1. ראשית יש לבצע תכנון מקדים. בתוך כך, יש להביא בחשבון את נפח האינטרנט הקיים, האם קיימת תשתית להשחלת כבלים העוברים דרך הקירות, וכן לחשוב מהו החלל שבו תרצו להתקין את נקודות הרשת.
  2. לאחר מכן יתבצע שלב התקנת נקודת אינטרנט. בתוך תהליך זה הטכנאי ינתק את השקעים בחלל שבו תרצו להתקין את נקודת הרשת. לאחר מכן, הטכנאי ישחיל כבל רשת דרך צינור שבקיר עד ארון התקשורת. אחר כך ניתן יהיה לחבר את נקודת הרשת ואביזרים נוספים במיקום של השקע הקיים.

במצב שבו אין תשתית אינטרנט, התהליך יהיה דומה. השוני הוא שבמקום להשחיל את כבל הרשת דרך צינור שבקיר, טכנאי ימשוך את כבל הרשת מנקודת הרשת אל ארון התקשורת ויצמיד אותו לקיר ויסתיר אותו באמצעות חיפויים.

סוגי כבלים לנקודות רשת

יש כמה וכמה כבלי רשת נפוצים. יש את כבל cat5 שתומך באינטרנט עד 100 מגה ויכול להתאים לדרישות של רוב משקי הבית הפרטיים. יש את כבל cat6 שתומך באינטרנט עד 10,000 מגה ומתאים לדרישות בתים פרטיים ומשרדים קטנים.

להתקנה מקצועית ואיכותית של נקודת אינטרנט אצלכם בבית או בעסק או לפתרונות נוספים של תשתיות תקשורת פנו עוד היום למתקין מצלמות אבטחה מקצועי רמי גולן, המתמחה בהתקנת נקודת רשת עם ניסיון רב ושירות מהיר ואיכותי. אז אל תעססו לפנות אליי לקבלת הצעת מחיר משתלמת מאוד!

השירותים שלנו

לייעוץ והצעת מחיר אנא השאירו פרטים או התקשרו: 050-6718202

השאירו פרטים ואחזור אליכם

אתם במרחק כמה שניות משירות יוצא מן הכלל

דילוג לתוכן