התקנת מצלמות אבטחה - GNET

רמי גולן. מערכות תקשורת מיגון ואבטחה.

התקנת מצלמות אבטחה בהרצליה

התקנת מצלמות אבטחה בהרצליה היא נושא חשוב ביותר עבור הביטחון האישי, המשפחתי והעסקי. זו הסיבה שבעלי נכסים או משרדים רבים בעיר מעוניינים להזמין מערכת של מצלמות אבטחה מיד עם כניסתם לנכס.

חברת G-NET מתמחה בהתקנת מצלמות אבטחה בהרצליה ובכל אזור השפלה. אנו מתמחים בהתקנת מצלמות אבטחה בבתים פרטיים, בניינים משותפים לעסקים ולכל מטרה.
 
אנו שמים דגש על עבודה מקצועית ושימוש במערכות מתקדמות מתקדמות ומומלצות עם אחריות לאורך שנים. כל זאת לצד שירות מכל הלב עבור כלל הלקוחות שלנו. לקבלת הצעת מחיר להתקנת מצלמות אבטחה בהרצליה פנו אלינו עוד היום.
התקנת מצלמות אבטחה בהרצליה

בחירה נכונה של שירותי התקנת מצלמות אבטחה בהרצליה

כמו כל מוצר חדש שרוכשים יש לבצע בשלב ראשון בדיקת איכויות, רמת השירות המקצועי והעלויות. כאשר בודקים עם קרובי משפחה ועם חברים את הנישה של התקנת מצלמות אבטחה בהרצליה, מקבלים הרבה מאד המלצות על רמי גולן שהוא מתקין מצלמות אבטחה מקצועי מהשורה הראשונה.

הייחודיות של רמי הוא בכך שהוא מגיע לכל נכס, בוחן אותו מכל הכיוונים, חושב על כל ההיבטים ורק לאחר מכן מעניק ללקוח חוות דעת לאור הניסיון רב השנים שלו. ההתייחסות שלו היא לא לבצע את התקנת מצלמות אבטחה בהרצליה באופן זהה בכל הפרויקטים שלו, אלא המטרה היא ליצור התאמה מיטבית לכל נכס כדי להעניק הגנה מלאה לכל לקוח.

רמי גולן מחברת GNET מעביר לכל לקוח הצעת מחיר מפורטת ביותר הכוללת מידע על סוג המצלמות המקצועיות הנכונות ביותר למקום זה, כמות המצלמות שיש להתקין ונתונים על תוכנת הגיבוי שאמצעותה אפשר יהיה לשלוף מידע מהמצלמות בזמן אמת כמו כן בזמן אחר כדי לראות סרטונים בזמן מסוים בעבר כדי להבין את ההתרחשויות אשר קרו. בדרך זו אפשר לראות באופן ברור את הגורמים הזרים שהתקרבו לבית ולעסק או פרצו אליהם בפועל.

התקנת מצלמות אבטחה בהרצליה

ציוד נלווה להתקנת מצלמות אבטחה בהרצליה

התקנת מצלמות אבטחה בהרצליה היא פעולה שנלווים אליה גם התקנות נוספות כמו לדוגמה מערכת אזעקה אשר מרתיעה גורמים זרים שמתקרבים למשרד או לדירה. האזעקה פועלת אם יש חשש למצב בעייתי כמו גנבים, זרים המתקרבים הביתה כשהילדים נמצאים בו לבד, עובדים שמנסים לבצע פעולה לא חוקית וכו'. המערכת מזהה את התנועות החשודות ומדווחת בזמן אמת הן לדיירים והן לגורמים הרלוונטיים כמו חברת האבטחה או המשטרה וזאת כדי שהם יגיעו במהירות לשטח.

הזמנה של מצלמות אבטחה מקצועיות

כאשר מזמינים אצל רמי גולן שירותי התקנת מצלמות אבטחה בהרצליה אפשר להיות רגועים, כיוון שהעבודה מתבצעת על ידי צוותים מיומנים שמכירים היטב את אופן ההתקנה. הם ערים לכל בעיה במהלך זה ומטפלים בה בהתאם, כדי שהמערכת תפעל באופן מלא וללא תקלות. הם מחברים אותה למערך התקשורת ובוחנים את פעילותה בפועל כדי לוודא שהכול פועל באופן תקין.

הלקוחות יודעים שבמקרה של תקלה הם יכולים לפנות 24 שעות ביממה לרמי גולן אשר יבחן כל בעיה ויעניק פתרון טלפוני או באמצעות הגעה של אנשי מקצוע לשטח. כך או כך הנושא יטופל באופן מעמיק והמערכת תחזור לפעול באופן מלא תוך פרק זמן קצר.

התקנת מצלמות אבטחה בהרצליה

סוגי מצלמות אבטחה להתקנה בהרצליה

כיום ניתן לראות לא מעט סוגים של מצלמות אבטחה עם פונקציות שונות המאפשרות התאמה מדויקת לצרכים  ומטרות שלכם.  ישנם 2 סוגים עיקריים של מצלמות אבטחה להתקנה בהרצליה אשר הרוב משתמש הן

  • מצלמות אנלוגיות: מצלמות אלו יחסית פשוטות יותר ממצלמות IP , אך הן גם באיכות HD.
  • מצלמות IP: מצלמות אלו מספקות איכות תמונה גבוהה יותר ממצלמות אנלוגיות. במצלמות אלו ישנה אפשרות של אנליטיקה מתקדמת כמו: זיהוי פנים, מצלמה לזיהוי לוחית רישוי של הרכב עם יכולות הבחנה בין אדם לרכב או בעל חיים ולקבל התראות בזמן אמת.

בשני הדגמים האלו ישנן אפשרויות נוספות כגון ראייה צבעונית 24/7, מיקרופון, שמע ועוד.
בנוסף שלל המערכות מותאמים לתנאי חוץ ופנים ודורשים ידע נרחב והתקנה מקצועית על ידי אנשי מקצוע מנוסים כמו חברת G-NET.

רכישת מצלמות אבטחה

העלויות של התקנת מצלמות אבטחה בהרצליה הן משמעותיות כיוון שמדובר במערכות חדשניות אשר פועלות בטכנולוגיות מתקדמות. עם זאת כאשר מזמינים מערך זה אצל GNET   אפשר לבחור בין דגמים שונים שהם במחירי מבצע. מדובר במצלמות שהן בטיב גבוה והן מיוצרות על ידי המפעלים המובילים בעולם כך שאפשר להיות רגועים כשמזמינים את אחת המערכות האיכותיות ביותר בעולם.

כיוון שלא מזמינים התקנת מצלמות אבטחה לעיתים תכופות אלא זו קנייה שמבצעים אחת לשנים רבות, קיימת חשיבות רבה לקבל בשלב ראשון ייעוץ של רמי גולן ורק לאחר סיעור מוחות ובדיקות מעמיקות לתאם את ההתקנה.

התקנת מצלמות אבטחה בהרצליה

טווחי מחירים של התקנת מצלמות אבטחה בהרצליה

  • 4 מצלמות אנלוגיות 2מגה, מכשיר הקלטה 1 טרה, 4 תושבות, כבילה שנאי, אחריות ל-24 חודשים, עלות 2900 פלוס מע"מ.
  • 4 מצלמות Ip 2 מגה, מכשיר הקלטה 1 טרה, 4 תושבות, תשתית(כבילה ), אחריות ל- 24 חודשים, עלות 3,900 פלוס מע"מ.

כמובן שהעלות משתנה בהתאם לאופי העבודה ותנאי שטח וכל המצלמות אבטחה שלנו כוללות ראיית לילה, מוגנות מפני מים ומתנאי שטח קיצוניים.

המלצות על מתקין מצלמות אבטחה בהרצליה של חברת G-NET

אצלנו תמצאו לקוחות שהזמינו בעבר את שירותי התקנת מצלמות אבטחה בהרצליה מרמי גולן והם מרוצים ממערך זה ולכן כדאי לקבל מהם פרטים על הספק שלהם כדי לפנות אליו ולתאם אתו את קניית המצלמות ואת ההתקנה.

כשפונים אל רמי גולן מבינים שיש לו ידע עצום ולכן הוא מציע רעיונות מקוריים ויצירתיים כדי לאבטח את כל האזור סביב הבית וסביב העסק. הוא תמיד חושב כמה צעדים קדימה לאור תרחישים שאירעו ללקוחות שלו וכך גם תרחישים שעלולים ליוצר אצל לקוח פוטנציאלי. לכן הוא מתכנן כראוי את פריסתן של המצלמות.

shachar maidenbaum
shachar maidenbaum
01/06/2023
Friendly and efficient. Included a visit for consultation and pricing and a second visit for the work (They installed a network throughout my house). עשו אחלה עבודה בתכנון והתקנת רשת מחשבים בבית שלנו, ביעילות ובנחמדות
Mazal Nisner
Mazal Nisner
30/05/2023
Friendly and fixed problems well
gal yaakov
gal yaakov
16/05/2023
התקשרתי, קיבלתי מענה מפורט.. התרשמתי ורמי הגיע לאחר 24 שעות. כשנפגשנו הרושם הראשוני המשיך.. מקצוענות מהירות ואדיבות. העבודה גמורה ואני מבסוט, ממליץ!
Pearl Remodeling
Pearl Remodeling
03/05/2023
רמי מקצועי ואחראי, הוא מתקשר טוב מאוד והוא זמין לנו מתי שצריך.
Serge Dubnik
Serge Dubnik
01/05/2023
Very good service!
Ania Fraiman
Ania Fraiman
28/04/2023
המתקין מקצועי
Ofir Patishi
Ofir Patishi
24/04/2023
הזמנתי את רמי לטיפול בבעיית רשת מהקומה למעלה לקומה למטה, רמי השחיל כבל רשת מנקודה לנקודה במהירות ביעילות, בדק מהירויות וייעץ איך לטפל בבעיות מול חברת התקשורת. אין מילים. מקצוען
Avi Sivila
Avi Sivila
29/03/2023
מתקין מקצוען!!!שירות טוב ומחירים נוחים לכל כיס!! ממליץץץ
איתמר מליחי
איתמר מליחי
29/03/2023
שירות פצצה במחיר טוב נהניתי מהשירות ממליץ בחום

אם הצעד הבא שלכם הוא רכישה של מערך מצלמות אבטחה, השאירו כאן את הפרטים שלכם ואנחנו נשמח לתאם פגישה הכוללת סיור בשטח כדי לקבל החלטות על האופציה הנכונה ביותר עבורכם. או אתם יכולים לתאם איתנו אפיון מערך מצלמות אבטחה לבית שלכם או בעסק ללא עלות וללא תשלום התקשרו אלי – רמי גולן 050-6718202 ותעניקו לעצמכם ולבני משפחה שלכם רמת אבטחה גבוהה ואיכותית.

השירותים שלנו

לייעוץ והצעת מחיר אנא השאירו פרטים או התקשרו: 050-6718202

השאירו פרטים ואחזור אליכם

אתם במרחק כמה שניות משירות יוצא מן הכלל

דילוג לתוכן