התקנת מצלמות אבטחה - GNET

רמי גולן. מערכות תקשורת מיגון ואבטחה.

התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב

מצלמות אבטחה בתל אביב לא קונים מכל אדם כיוון שיש לבדוק באופן מקיף את איכותן ואת מיקומי ההתקנה שלהם כדי שיהיה זה מוצר מנצח והלקוחות ייהנו מהתפעול שלו לאורך שנים רבות.

חברת G-NET מתמחה בהתקנת מצלמות אבטחה בתל אביב ובכל אזור השפלה. אנו מתמחים בהתקנת מצלמות אבטחה בבתים פרטיים, בניינים משותפים לעסקים ולכל מטרה.
 
אנו שמים דגש על עבודה מקצועית ושימוש במערכות מתקדמות מתקדמות ומומלצות עם אחריות לאורך שנים. כל זאת לצד שירות מכל הלב עבור כלל הלקוחות שלנו. לקבלת הצעת מחיר להתקנת מצלמות אבטחה בתל אביב פנו אלינו עוד היום.
התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב

בחירה נכונה של התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב

לפני שאתם בוחרים חברה להתקנת מצלמות אבטחה בתל אביב יש לבחון נושא זה מכמה היבטים:

  1. לקבל המלצה על מתקין מצלמות אבטחה מקצועי אשר מבצע עבודה יסודית ביותר.
  2. לבדוק את הטיב של מערכות האבטחה כדי לבחור מצלמות ייחודיות באיכותן שתפעלנה לאורך זמן כמעט ללא תקלות.
  3. חברת התקנה אשר מעניקה שירות לקוחות אדיב ומקצועי 24 שעות ביממה גם לאחר ההתקנה בפועל.
  4. מחירי מבצע עבור התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב, וכך תהיה זו עסקה כדאית הן בפן הפיננסי והן בפן התפעולי.
  5. לבחור מערכת מתקדמת אשר עונה על הצרכים של כל בית עסק או בית, וזאת על פי זווית הראייה של הלקוח.
התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב

תהליך התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב

תחילת הדרך עבור התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב היא בפגישה עם רמי גולן איש המקצוע היוצא דופן של חברת G-NET. הוא בוחן את תוכניות המבנה או מגיע לשטח, מקשיב ללקוחות ובסופו של דבר מציע את האפשרות הטובה ביותר על פי הראייה המקצועית שלו.

לאור ניסיונו רב השנים הוא יכול לבצע התאמה מושלמת על פי רמת הפעילות בכל בית או עסק, על פי כמות הנקודות שבהן יש לבצע התקנת מצלמות אבטחה בעיר תל אביב כמו מעל דלת הכניסה, מעל השער בחצר, במרפסות ובנקודות רבות לפי התכנון ההנדסי של המבנה והנקודות האסטרטגיות שמהן קיים חשש שיגיעו פורצים. רמי גולן חושב תמיד קדימה והתכנון המיטבי שלו כולל מוכנות לכל תרחיש.

חיבור לתוכנות הנדרשות עבור המצלמות

כאשר מביטים במסכים בזמן אמת אפשר לראות באופן מידי כל תזוזה חשודה ולהיערך בהתאם על ידי הגעה של בעל הנכס, של המאבטחים מהחברה המעניקה שירותי ביטחון או של המשטרה. בדרך זו הפעולה של המצלמות מעניקה את האפקט המיידי שנחוץ לכל לקוח כדי למנוע מעשי שוד או כניסת זרים לשטח הפרטי.

מעבר לכך התוכנות שמקושרות לאמצעים הטכנולוגיים בעת ביצוע התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב מאפשרים גם גישה לסרטונים שצולמו כמה שעות או כמה ימים לפני כן וכך אפשר לדעת באופן ברור מה קרה בבית, בחצר, במפעל או במשרד. הנתונים האמיתיים האלו מעניקים נתונים שהם אקוטיים כדי לפתור בעיות שונות שמתרחשות ביום או בלילה.

התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב

רכישה של מצלמות אבטחה בתל אביב

בשוק קיימים סוגים שונים של מצלמות אבטחה, אך כדאי מאד לרכוש מערכת איכותית של מצלמות אבטחה וזאת על פי ההמלצה של רמי גולן. הוא מעניק לכל לקוח את מלוא המעטפת כיוון שהוא ממליץ על המערכת המתאימה ביותר מבחינה טכנית, מערכת שהיא במחירי מבצע ותעניק שקט נפשי ללקוחות לאורך זמן.

גם כשמדובר במערך שהוא בטיב מעולה עלולות לצוץ בו תקלות מעת לעת. כאשר מזמינים שירותי התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב אצל רמי גולן יש לכך יתרון משמעותי כיוון שחברת G-NET מעניקה שירות לקוחות יוצא דופן של 24 שעות ביממה ולכן הלקוח מקבל הכוונה אם מדובר בתקלה קטנה שאפשר לסדר באמצעות הדרכה נכונה, או לחלופין מגיע אליו טכנאי לבדיקה ולטיפול בתקלה.

התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב

סוגי מצלמות אבטחה להתקנה בתל אביב

כיום ניתן לראות לא מעט סוגים של מצלמות אבטחה עם פונקציות שונות המאפשרות התאמה מדויקת לצרכים  ומטרות שלכם.  ישנם 2 סוגים עיקריים של מצלמות אבטחה להתקנה בתל אביב אשר הרוב משתמש הן:

  • מצלמות אנלוגיות: מצלמות אלו יחסית פשוטות יותר ממצלמות IP , אך הן גם באיכות HD.
  • מצלמות IP: מצלמות אלו מספקות איכות תמונה גבוהה יותר ממצלמות אנלוגיות. במצלמות אלו ישנה אפשרות של אנליטיקה מתקדמת כמו: זיהוי פנים, מצלמה לזיהוי לוחית רישוי של הרכב עם יכולות הבחנה בין אדם לרכב או בעל חיים ולקבל התראות בזמן אמת. 

בשני הדגמים האלו ישנן אפשרויות נוספות כגון ראייה צבעונית 24/7, מיקרופון, שמע ועוד.
בנוסף שלל המערכות מותאמים לתנאי חוץ ופנים ודורשים ידע נרחב והתקנה מקצועית על ידי אנשי מקצוע מנוסים כמו חברת G-NET.

התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב

טווחי מחירים של התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב

  • 4 מצלמות אנלוגיות 2מגה, מכשיר הקלטה 1 טרה, 4 תושבות, כבילה שנאי, אחריות ל-24 חודשים, עלות 2900 פלוס מע"מ.
  • 4 מצלמות Ip 2 מגה, מכשיר הקלטה 1 טרה, 4 תושבות, תשתית(כבילה ), אחריות ל- 24 חודשים, עלות 3,900 פלוס מע"מ.

כמובן שהעלות משתנה בהתאם לאופי העבודה ותנאי שטח וכל המצלמות אבטחה שלנו כוללות ראיית לילה, מוגנות מפני מים ומתנאי שטח קיצוניים.

המלצות על מתקין מצלמות אבטחה בתל אביב של חברת G-NET

אצלנו תמצאו לקוחות שהזמינו בעבר את שירותי התקנת מצלמות אבטחה בתל אביב מרמי גולן והם מרוצים ממערך זה ולכן כדאי לקבל מהם פרטים על הספק שלהם כדי לפנות אליו ולתאם אתו את קניית המצלמות ואת ההתקנה.

כשפונים אל רמי גולן מבינים שיש לו ידע עצום ולכן הוא מציע רעיונות מקוריים ויצירתיים כדי לאבטח את כל האזור סביב הבית וסביב העסק. הוא תמיד חושב כמה צעדים קדימה לאור תרחישים שאירעו ללקוחות שלו וכך גם תרחישים שעלולים ליוצר אצל לקוח פוטנציאלי. לכן הוא מתכנן כראוי את פריסתן של המצלמות.

shachar maidenbaum
shachar maidenbaum
01/06/2023
Friendly and efficient. Included a visit for consultation and pricing and a second visit for the work (They installed a network throughout my house). עשו אחלה עבודה בתכנון והתקנת רשת מחשבים בבית שלנו, ביעילות ובנחמדות
Mazal Nisner
Mazal Nisner
30/05/2023
Friendly and fixed problems well
gal yaakov
gal yaakov
16/05/2023
התקשרתי, קיבלתי מענה מפורט.. התרשמתי ורמי הגיע לאחר 24 שעות. כשנפגשנו הרושם הראשוני המשיך.. מקצוענות מהירות ואדיבות. העבודה גמורה ואני מבסוט, ממליץ!
Pearl Remodeling
Pearl Remodeling
03/05/2023
רמי מקצועי ואחראי, הוא מתקשר טוב מאוד והוא זמין לנו מתי שצריך.
Serge Dubnik
Serge Dubnik
01/05/2023
Very good service!
Ania Fraiman
Ania Fraiman
28/04/2023
המתקין מקצועי
Ofir Patishi
Ofir Patishi
24/04/2023
הזמנתי את רמי לטיפול בבעיית רשת מהקומה למעלה לקומה למטה, רמי השחיל כבל רשת מנקודה לנקודה במהירות ביעילות, בדק מהירויות וייעץ איך לטפל בבעיות מול חברת התקשורת. אין מילים. מקצוען
Avi Sivila
Avi Sivila
29/03/2023
מתקין מקצוען!!!שירות טוב ומחירים נוחים לכל כיס!! ממליץץץ
איתמר מליחי
איתמר מליחי
29/03/2023
שירות פצצה במחיר טוב נהניתי מהשירות ממליץ בחום

כשרואים את הכמות הגדולה של ההמלצות ושל חוות הדעת החיוביות על רמי גולן באינטרנט, מבינים שמדובר באיש מקצוע יוצא דופן ולכן כדאי להזמין אצלו את המצלמות הנדרשות והצוותים המיומנים שלו יבצעו זאת תוך פרק זמן קצר ועל פי לוח הזמנים שתואם מראש.

אז אם אתם מתגוררים בתל אביב ומחפשים שירותי התקנת מצלמות אבטחה מקצועי ואמין אל תישארו לא מוגנים, ותצרו איתנו קשר כבר היום או אתם יכולים לתאם איתנו אפיון מערך מצלמות אבטחה לבית שלכם או בעסק ללא עלות וללא תשלום התקשרו אלי – רמי גולן 050-6718202 ותעניקו לעצמכם ולבני משפחה שלכם רמת אבטחה גבוהה ואיכותית.

 

השירותים שלנו

לייעוץ והצעת מחיר אנא השאירו פרטים או התקשרו: 050-6718202

השאירו פרטים ואחזור אליכם

אתם במרחק כמה שניות משירות יוצא מן הכלל

דילוג לתוכן