התקנת מצלמות אבטחה - GNET

רמי גולן. מערכות תקשורת מיגון ואבטחה.

מצלמות אבטחה לבית פרטי

התקנת מצלמות אבטחה בבית פרטי

הגנה מקיפה ומקצועית על ביתכם היא אחת השיטות החשובות לביטחון ושקט נפשי, שמגיע עם הידיעה שהאחריות על ההגנה עליכם ועל בני משפחתכם, ועל הרכוש בביתכם מוטלת עליכם, ושנקטתם בכל האמצעים לשמירה על ביטחונכם.

אחת השיטות הטובות ביותר להגן על הבית שלכם היא לשלב אמצעי מעקב וידיאו מתקדם במערכת מצלמות אבטחה לבית פרטי שתותקן בביתכם על ידי המומחים של חברת G-NET שמתמחה בהתקנת מצלמות אבטחה ומתן מענה כולל בתחום מערכות תקשורת מיגון ואבטחה.

מערכת מצלמות אבטחה שתותאם באופן אישי לצרכי ההגנה על ביתכם תרתיע מקרי פשיעה ותעדכן אתכם בזמן אמת לגבי המתרחש בביתכם כשאתם רחוקים. אז איזה סוג של מצלמות אבטחה יתאים לכם? דברו עוד היום עם הצוות המקצועי שלנו.

סרטונים

גלריית תמונות

החשיבות של התקנת מצלמות אבטחה לבית פרטי

העובדה שבוצעה התקנת מצלמות אבטחה בבית פרטי מעניקה שקט נפשי לבני הבית הן כשהם נמצאים בבית בשעות היום והלילה והן כשהם מחוצה לו. בדרך זו הם מגנים על עצמם ועל רכושם מפני חדירה של גורמים זרים שמעוניינים להזיק ולגנוב פריטים אישיים בעלי ערך כספי. זו הסיבה שכל מי שבונה בית פרטי דואג להזמין מרמי גולן מערכת שהיא בטיב מעולה כדי ליהנות מהאפקטיביות שלה.

בחירת איש מקצוע בתחום התקנת מצלמות אבטחה בבית פרטי

חשוב לקבל מחברים ומקרובי משפחה המלצה על איש מקצוע מוביל ומיומן אשר מבצע התקנת מצלמות אבטחה בבית פרטי באופן מושלם, באחריות גדולה ותוך חשיבה על כל ההיבטים. לאור הניסיון רב השנים של רמי גולן יש עליו המלצות רבות וההתקנה מתבצעת על פי לוח הזמנים שעליו סוכם וללא כל דופי.

בשלב הראשון הוא מציע ללקוחות את המערכת שלדעתו היא המתאימה ביותר מבחינה טכנית לבית הספציפי על פי גודלו, כמות הפתחים הקיימים כמו דלתות וחלונות, כניסה לחצר ועוד. הוא מפרט את העלויות ההוגנות ובהתאם לכך מתבצע הליך התקנת מצלמות אבטחה בבית פרטי. לעיתים מדובר בתהליך קצר ולעיתים בתהליך ארוך וזאת על פי כמות האלמנטים שיש להתקין.

למה לבחור בשירותי התקנת מצלמות אבטחה לבית של חברת G-NET?

הקשר המקצועי עם רמי גולן מחברת G-NET אינו מסתיים בהתקנה בלבד. הוא זמין 24 שעות ביממה לכל קריאה של לקוח, לכל תקלה ולכל שאלה. הלקוחות יודעים שהם בידיים טובות ובכל תרחיש הוא ייתן מענה טלפוני מקצועי, או שהלקוח יקבל טיפול בתקלה הספציפית בביתו.

לא אחת יש לקוחות שמעוניינים לבצע שינויים או תוספות עקב כל מיני סיבות. במקרים האלה רמי גולן מבצע התקנת מצלמות אבטחה בבית פרטי ובמידת הצורך מחבר להן גם אלמנטים נוספים כמו מערכת אזעקה וכך הלקוחות נהנים מכל המעטפת הדרושה להם.

ייחודיות של מצלמות אבטחה לבית פרטי של G-NET

כיוון שחברת G-NET  ממליצה ללקוחותיה רק על התקנת מערכות מקצועיות ביותר אשר מיוצרות במפעלים מובילים בעולם, ההצלחה היא גדולה מאד וברוב המקרים יש אפס תקלות. מערכות אלו של מצלמות אבטחה הן ברמת איכות גבוהה ביותר עם אחריות מלאה מהיצרן, בטיב יוצא דופן וגם בנראות יפה. כאשר קונים מוצר מנצח שהוא במחירי מבצע ומקבלים שירות יוצא דופן, הבחירה ברמי גולן היא ברורה מאליו.

יש כמה נקודות שהן אקוטיות בכל מערכת מצלמות:

  • מערך שיכסה את כל השטח הקיים הן בתוך הבית והן מסביב לו. המטרה היא שלא יהיה כל שטח שהוא לא נראה ובעלי הנכס יוכלו לראות בזמן אמת מה קורה בכל מקום.
  • מערכת שפועלת באופן רציף וללא תקלות.
  • תוכנת גיבוי הקשורה למצלמות ומאפשרת ללקוחות לראות מה קרה בכל נקודת זמן לפני כמה ימים או לפני שבוע כדי להתחקות על בעיות שהתרחשו בבית.
  • מחירים הוגנים וסבירים התואמים את האיכויות של מצלמות האבטחה.
  • במידת הצורך חיבור למוקד מבצעי אשר הצוותים שלנו יגיעו לבית זה תוך פרק זמן קצר אם יש חשש של חדירת זרים לשטח הפרטי.

אז אם אתם גרים בבית פרטי, זה הזמן להתקין מצלמות אבטחה כדי להיות רגועים כשהילדים נמצאים לבד בבית, כשאתם בחופשה, בשעות הלילה ובכל מועד אחר.
השאירו כאן פרטים והמומחים של G-NET ישוחחו אתכם לתיאום פגישה מקצועית להכוונה או אתם יכולים לתאם איתנו אפיון מערך מצלמות אבטחה לבית שלכם או בעסק ללא עלות וללא תשלום התקשרו אלי – רמי גולן 050-6718202 ותעניקו לעצמכם ולבני משפחה שלכם רמת אבטחה גבוהה ואיכותית.

השירותים שלנו

לייעוץ והצעת מחיר אנא השאירו פרטים או התקשרו: 050-6718202

השאירו פרטים ואחזור אליכם

אתם במרחק כמה שניות משירות יוצא מן הכלל

דילוג לתוכן