התקנת מצלמות אבטחה - GNET

רמי גולן. מערכות תקשורת מיגון ואבטחה.

התקנת מגדיל טווח ווי פיי

התקנת מגדיל טווח ווי פיי מתבצעת בקלות על ידי המומחים של חברת G-NET, שמתמחה בהתקנת מצלמות אבטחה ומתן מענה כולל בתחום מערכות תקשורת מיגון ואבטחה, בגישה מקצועית להשגת ביצועים מקסימליים.

התקנת מגדיל טווח זוהי דרך קלה ומשתלמת להרחבת הרשת הביתית או העסקית שלכם למקומות אליהם הגישה לאינטרנט מורכבת, והצוות המקצועי שלנו יתקין לכם את מגדיל הטווח שיתאים לטווח הדרוש לכם, במקצועיות וביעילות.

בבחירת הדגם המתאים של מגדיל טווח ווי פיי שדרוש לכם, הצוות שלנו יסביר לכם איך להפיק את המרב מהחיבור שכבר יש לכם, ולאחר בדיקת נתב ה-Wi-Fi הנוכחי שלכם, נתאים לכם את המכשיר הדרוש לפריסת אינטרנט בכל הבית או בכל בית העסק שלכם.

גלריית תמונות

הפתרון לקשר אינטרנטי רציף – מגדיל טווח קווי

כדי ליצור קשר אינטרנטי בטווחים ארוכים באופן רציף יש לבצע התקנת מגדיל טווח בבתים באזורים שהם ללא קליטה כמו בחדרי הממ"ד או במרחב המוגן. הפתרון הוא על ידי יצירת נקודת גישה נוספת אשר מתחבר לראוטר שהוא הנתב הראשי בבית או בבית העסק וכך הוא מעניק גם במקומות האלו אינטרנט במהירות גלישה זהה.

סוגי התקנות של מגדילי טווח

ישנן כמה סוגי התקנות של מגדילי טווח, מגדיל טווח קווי ואלחוטי ואנחנו נפרט את שני הסוגים האלו ומה ההבדל ביניהן:

מגדיל טווח אלחוטי

ריפיטר או מגביר מבצע את פעולת החיבור בדרך אלחוטית ולכן הוא יוצר הגדלה של טווח הקליטה בנקודה הספציפית בעסק או בבית. אך כיוון שהוא אינו מחובר לנתב המרכזי במבנה זה, בדרך כלל חיבור האינטרנט באמצעותו הוא יעיל פחות.

מגדיל טווח קווי

מגדיל טווח קווי נקרא גם נקודת גישה (access point) והוא מתחבר באופן ישיר לארון התקשורת או לראוטר. בדרך זו התקנת מגדיל טווח מאפשרת שימוש באינטרנט עוצמתי בדיוק כמו באזורים אחרים בבית שבהם יש קליטה טובה.

לאור זאת לקוחות רבים מקבלים את ההמלצה של מתקין מצלמות אבטחה רמי גולן ומזמינים התקנת מגדיל טווח באופן קווי.

שיטת התקנת מגדיל טווח של חברת G-NET

אם הבחירה היא להתקין מגדיל טווח אלחוטי, הצוותים של חברת G-NET מבצעים זאת במרחק קטן ככל האפשר מהנתב המרכזי וכך תהיה לכך השפעה מיטבית על הפעילות היום יומית שלו. אם ההתקנה תתבצע במרחק גדול ההשפעה תהיה מינורית אם בכלל ולכן הקליטה תהיה גרועה. לעומת זאת מגדיל טווח קווי יפעל בצורה מעולה מכל מקום בבית וזאת לאור החיבור לראוטר ולכן התוצאה תהיה מצוינת.

טכנאי תשתיות תקשורת של רמי גולן יבצע התקנת מגדיל טווח במקום אחד בבית או בכמות גדולה יותר אם מדובר בבית גדול שיש בו אזורים ללא קליטה.

בחירה נכונה של מגדילי טווח

לאור החשיבות הגבוהה של מגדיל טווח חשוב לפנות לרמי גולן אשר יציע את הפריטים המתקדמים ביותר בתחום זה. הוא משווק את המוצרים האיכותיים והחדשניים אשר מיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות במפעלים בארץ ובעולם ולכן אפשר להיות שקטים שמכשיר זה יפעל באופן מעולה וללא תקלות. לקוחות מקבלים תקופת אחריות עבור הפעולות של מכשיר זה אשר נמכר במחירי מבצע. לאור כל היתרונות האלו מדובר בעסקה כדאית ביותר.

בכל מקרה של בעייתיות בהפעלת המכשיר המתוחכם אפשר לפנות לשירות הלקוחות של G-NET והטכנאי יעביר את ההכוונה ללקוח כדי לתקן זאת on line . במקרה חריג יגיע הטכנאי לביתו של הלקוח, יאתר את התקלה ויבצע את החיבור הנדרש כדי שהלקוח ייהנה מאינטרנט פעיל ואיכותי בכל רחבי הבית.

אם גם לכם יש אזורים בעסק או בבית שבהם אין אפשרות להתחבר לאינטרנט ואינכם מבינים מהי הסיבה לכך, דברו עם רמי גולן כדי שהוא ימצא לכך את הפתרון המושלם. בהתאם לצורך הוא ימליץ על כמות המכשירים הנחוצים וכך הוא ייצור עבורכם מהפך בנושא התקשורת באמצעות האינטרנט שאי אפשר להיות בלעדיה.

כדאי לפעול ללא דיחוי ולהזמין התקנת מגדיל טווח כדי לשפר מערך זה וכדי שאפשר יהיה ליהנות מחיבור אינטרנטי איכותי תמיד ובמיוחד במצבי חירום. השאירו כאן את הפרטים שלכם ונציג מיומן של חברת G-NET ישמח לתת לכם את כל המידע בנושא זה.

השירותים שלנו

לייעוץ והצעת מחיר אנא השאירו פרטים או התקשרו: 050-6718202

השאירו פרטים ואחזור אליכם

אתם במרחק כמה שניות משירות יוצא מן הכלל

דילוג לתוכן