התקנת מצלמות אבטחה - GNET

רמי גולן. מערכות תקשורת מיגון ואבטחה.

מערכת אזעקה לבית

התקנת מערכת אזעקה לבית פרטי

התקנת מערכות אזעקה לבית מאושרות על ידי חברות הביטוח מערכות קוויות ואלחוטיות

יעילותה של מערכת אזעקה היא תוצאה של אפיון מדוקדק ובניית תוכנית כיסוי בהתאמה לצורך ולהתנהלות בני הבית, העסק או כל אתר ומתחם שדורשים הגנה. כשאפיון מקצועי מבוצע ע"י מומחה התוצאה היא אחת  –  מקסימום כיסוי במינימום הוצאה.

בכל כמה שניות מתבצעת פריצה בישראל ויותר מ-50% מהתלונות המוגשות למשטרה הן בגין פריצה, גניבה ועבירות רכוש. מכאן ברור מדוע מערכת אזעקה לבית כמו גם מערכות אזעקה לעסק הפכו למוצר צריכה בסיסי. זאת ועוד, למול הנועזות והתחכום שמגלים הפורצים, מתמידות יצרניות מערכות האזעקה לחדש ולפתח קשת רחבה של מוצרי אבטחה רגישים יותר, מתקדמים יותר ויעילים יותר.

לכן, הרבה לפני שמחליטים האם מערכת אזעקה קווית או מערכת אזעקה אלחוטית?… גלאי נפח פאסיבי או גלאי אקטיבי?… ושאר מרכיבי מערכת, חשוב להקדים ולברר את הצורך האמיתי, את מבנה הבית, את גודל וצורת החללים, את מאפייני התנהלות הבית (או העסק) ועוד רשימה ארוכה של משפיעי החלטה על הבחירה במערכת האזעקה המתאימה. וכאן G-NET – שמתמחה בהתקנת מצלמות אבטחה ומתן מענה כולל בתחום מערכות תקשורת מיגון ואבטחה נכנסת לתמונה עם…

גלריית תמונות

סרטונים

הפרויקטים שלנו בשטח

התקנות מגוון מערכות אזעקה לבית פרטי

מגוון שירותים של מערכות אזעקה נוספות

הצעה על מערכת אזעקה לבית שקשה לסרב לה

אני, רמי גולן, הבעלים של חברת G-NET –  אגיע אליך ולאפיין את מערך האבטחה הדרוש לך.
כל זאת ללא עלות וללא כל התחייבות מצידך כלפי.
הנה הטלפון הישיר אלי: 050-6718202 

ויחד איתי מגיעים עוד יתרונות רבים:

אופן הביצוע של התקנת מערכת אזעקה לבית שמקורו באופי הבעלים

אני פדנט שדורש מעצמי ומצוותי העבודה שלי מסירות מוחלטת ללקוח. ולכן דיוק על המילימטר, עמידה בלוחות זמנים ובכל הבטחה והתחייבות שנתנו זה הרבה מעבר לרמת השירות. זה באופי. זו גם הסיבה מדוע צוות אחד לא עובד בשני אתרים במקביל אלא מרוכז אך ורק בפרויקט שלך מתחילתו ועד לסיומו! 

לא מעביר התקנת מערכות אזעקה לבית לקבלני משנה

מאחר ואני אחראי על ה-כ-ל!!! על האפיון, התכנון התמחור, הביצוע המושלם… אני הכתובת שלכם לכל דבר ועניין. לא מעבירים אותכם למחלקת מכירות, לנציגי שירות ולא מפילים אחריות על קבלן שלא שייך ל G-NET. לכל שאלה, בקשה, צורך – אני כאן בשבילכם. 

בקרת איכות על מערכות אזעקה מחמירה ועמידה בדרישות הביטוח

זה קשור להיותי פדנט וקפדן. כל מערכת האזעקה – בין אם מערכת אזעקה אלחוטית או מערכת אזעקה קווית משולבות מצלמות אבטחה – כולן עומדות בתקן 1337 (תקן מערכות אזעקה ישראלי) והן עונות לדרישות סוקרי חברות הביטוח. זאת ועוד, כל האזעקות לבית… למשרד… לבית, ולעסק הן מערכות של המותגים המובילים בעולם. לכולם יש בית, יש גב, ולכן אין לי בעיה בסיום הפרויקט להעניק לך 24 חודשי האחריות מלאה על המוצרים ועל העבודה! 

ובסיום כל פרויקט של התקנת מערכת אזעקה לבית פרטי

מנקים. אם פדנט אז עד הסוף, ומכאן ההקפדה על ניקיון וסדר במהלך העבודה וכמובן גם בסיומה. אוספים את הניילונים, האריזות, שאריות החוטים, מנקים את אבק הקידוחים (אם קדחנו)… מה שנקרא: הליטוש האחרון.  

לתיאום אפיון מערכת האזעקה המתאימה לכם ביותר לבית ללא עלות וללא תשלום התקשרו אלי – רמי גולן 050-6718202

מערכות האזעקה הקיימות בשוק מגיעות במגוון תצורות, אולם ניתן לציין מספר רכיבים מרכזיים המשותפים לרוב המערכות כיום.

 

את מערכות האזעקה ניתן לחלק לשני סוגים עיקריים: מערכת קווית ומערכת אלחוטית. מערכת קווית מעבירה מידע באמצעות כבלים הפרוסים בין המצלמות ללוח הבקרה, ומערכת אלקטרונית פועלת באמצעות תשדורת, כך שאין צורך בפריסת כבלים או ביצירת תשתית כלשהי.

אפליקציית אזעקה חכמה מעניקה לכם שליטה מלאה במערכת האזעקה, וניתן לבצע באמצעותה מגוון פעולות מרחוק.

 

דריכת המערכת יכולה להתבצע באמצעות לחיצה על לוח המקשים או באמצעות שלט הדורך את המערכת באופן אלחוטי.

 

השירותים שלנו

לייעוץ והצעת מחיר אנא השאירו פרטים או התקשרו: 050-6718202

השאירו פרטים ואחזור אליכם

אתם במרחק כמה שניות משירות יוצא מן הכלל

דילוג לתוכן