התקנת מצלמות אבטחה - GNET

רמי גולן. מערכות תקשורת מיגון ואבטחה.

התקנה וסידור ארון תקשורת

בעבר בכל בית ובית עסק היה רק ארון חשמל שכלל חיבורים לחדרים ולמכשירים מסוימים על פי צריכת החשמל שלהם. אך כיום יש צורך שיהיה גם בכל מקום ארון תקשורת אשר מנתב את החיבורים למכשירים המתוחכמים הקיימים בעסקים ובבתים.

סידור מקצועי לארון תקשורת

בבתים חדשים וכאשר עסקים עוברים לפעול במשרדים חדשים טכנאי תשתיות תקשורת מוסמך של חברת G-NET  מתכנן באופן מדויק את ההרכב של ארון התקשורת . מדובר בנושא מקצועי ביותר אשר מתבצע רק על ידי מומחים שצברו ניסיון רב ברובד זה.

התקנת ארון תקשורת מתבצעת על ידי חיווט כבלים בגדלים שונים על פי הייעוד שלהם. קיימים כבלים בצבעים שונים אשר הם סימנים בינלאומיים למטרות השונות וכך כל מי שמגיע לטפל בארון זה רואה את הכבלים הצבעוניים ויודע מיד לאן מוביל כל אחד מהם.

התכנון הראשוני של מתקין מצלמות אבטחה רמי גולן שהוא מומחה בנושא זה כולל בדיקה אילו מכשירים קיימים בכל בית או עסק. כמו לדוגמה כמה טלוויזיות נמצאות בבית ובאילו מיקומים, מחשבים נייחים, מחשבים ניידים, טלפונים חכמים ורגילים, מצלמות אבטחה אשר מפוזרות בנקודות שונות ועוד.

בעסקים יש חשיבות לביצוע התקנת ארון תקשורת חדש או סידור שלו כאשר מתבצעת פעולה מקיפה של החלפת רשת תקשורת. זו ההזדמנות לסדר את כל הכבלים באופן נכון ונגיש כדי ליהנות מהתפעול האיכותי שלו לפרק זמן ארוך.

גלריית תמונות

שלבי סידור הכבלים בארון התקשורת

  1. מחליטים מראש איזה כבל ואיזה שקע יוליכו את הכבל לנקודה זו או אחרת ולאחר מכן מחווטים את הכבלים בעזרת חיבורים מתאימים ובאופן מסודר.
  2. מחברים בפועל את הכבלים תוך שימוש באביזרי עזר כמו מכשירי סוויץ' אשר מצמידים את הכבלים זה לזה, אזיקונים וצמות. המטרה היא שהכול ירוכז באופן מיטבי בעת התקנת ארון תקשורת.
  3. בבתים סטנדרטיים מתקינים בדרך כלל ארונות תקשורת קטנים וקומפקטיים. אך כשמדובר בארונות תקשורת של חברות גדולות שיש בהם עובדים רבים, רשתות ומחשבים רבים, הצורך הוא להקים ארונות תקשורת ענקיים אשר ממלאים קיר שלם ולפעמים כמה קירות על פי הצורך.

היערכות לקראת התקנה וסידור ארון תקשורת חדש

התקנת וסידור ארון תקשורת אינה עניין של מה בכך ולכן רצוי להתייעץ מתחילת הדרך עם רמי גולן שהוא בעל ידע עצום בתחום זה. הוא יבחן את הצורך באופן מיטבי תוך חשיבה לא רק על הצורך כעת אלא גם לעתיד. ברוב המקרים לאחר כמה חודשים או שנה יהיה צורך בהרחבה מסוימת ולכן יהיה צורך להתקין כבלים נוספים.

זו הסיבה שבמקרים רבים הוא יציע מראש לרכוש ארון תקשורת גדול יותר וזאת כדי למנוע מצבים שבהם יהיה צורך להסיר את ארון התקשורת הקטן הקיים ולרכוש ארון תקשורת גדול. מהלך זה יצריך ביצוע התקנת ארון תקשורת מחדש ויהיה כרוך בעלויות כספיות מיותרות. מדובר בארונות שהם בטיב מעולה שיש עליהם אחריות יצרן והם נמכרים במחירי מבצע.

השירות של חברת G-NET הוא 24 שעות ביממה ולכן הלקוחות שקטים כי ברור להם שבכל עת יש להם למי לפנות ועל מי לסמוך. הצוותים של רמי גולן יבחנו כל בעיה הקשורה לתקשורת ובמידת הצורך הם יגיעו לעסק או לבית ויבצעו את התיקון הנדרש. המטרה שלהם היא שתמיד תהיה עבודה רציפה וללא תקלות.

שאלות נפוצות בנושא סידור ארון תקשורת

כמה זמן עובר מיום ההזמנה ליום ההתקנה וסידור בפועל של ארון תקשורת?

בדרך כלל זה קורה תוך כמה ימים.

בדרך כלל ליד ארון החשמל המרכזי.

השירותים שלנו

לייעוץ והצעת מחיר אנא השאירו פרטים או התקשרו: 050-6718202

השאירו פרטים ואחזור אליכם

אתם במרחק כמה שניות משירות יוצא מן הכלל

דילוג לתוכן