התקנת מצלמות אבטחה - GNET

רמי גולן. מערכות תקשורת מיגון ואבטחה.

התקנת מצלמות אבטחה בנס ציונה

עיר נס ציונה זו עיר יחסית קטנה בגודלה, אך ניתן למצוא בה כמעט את כל מה שצריך, מבתים פרטיים קטנים ועד למוסדות ומפעלים. כמובן שעיר נס ציונה בעלת אופי מאוד חיי ניתן למצוא בה מקומות בילוי, מסעדות, בית תרבות, מקומות בילוי לקטנטנים ועוד. לאור המציאות המורכבת של ימיינו, רוב בתי העסק ובתי מגורים בסגנונות שונים, משתמשים במערכת אבטחה וזקוקים לאבטחה נוספת של הנכסים שלהם על ידי התקנת מצלמות אבטחה בנס ציונה ובכל השכונות של העיר.

בחירה נכונה של מצלמות אבטחה בנס ציונה

בשוק יש יצע גדול של מצלמות אבטחה ולכן לקוחות רבים שאין להם ידע בתחום זה פונים אל רמי גולן שהוא מומחה בתחום זה כדי לקבל ממנו ייעוץ והכוונה לגבי האופציה המועדפת עבורם. לאחר סיור במקום הוא מסביר להם את מכלול הצרכים הנחוץ להם על פי כמות הפתחים בנכס ובהתאם לנקודות שנראות מסוכנות לאור היכולת של פורצים לחדור פנימה.

לאחר מכן מועברת הצעת מחיר מפורטת של חברת GNET אשר יש בה פירוט של מכלול העבודה, כמה מצלמות יותקנו, פרטים על הדגם של המצלמה והמסוגלות שלה, מידע על תוכנת הגיבוי, אופן התקנת מצלמות אבטחה בנס ציונה, לוחות זמנים ועוד.

התקנת מצלמות אבטחה בנס ציונה
התקנת מצלמות אבטחה בנס ציונה

חברת G-NET מציעים מבחר מצלמות אבטחה איכותיות בנס ציונה כולל התקנה מקצועית

אנו ב- בחברת G-NET מאוד אוהבים את הלקוחות שלנו ומאוד חשוב לנו לספק להם שירות מעולה ומקצועי, ולספק ציוד איכותי מקצועי ומוביל בשוק. אצלנו תוכלו למצוא מערכת מצלמות אבטחה איכותיות ומתקדמות במחירי מבצע מיוחדים ומערכות נחוצות נוספות כמו:

  • תשתיות תקשורת
  • מערכת אזעקה
  • מערכת אינטרקום

לאור הביקוש הגבוה במתן טיפול, התקנה ומענה, אנו מעניקים שירות זמין ומהיר עם  זמינות עבודה 24 שעות ביממה על ידי צוות מקצועי שבראשה עומד מתקין מצלמות אבטחה מקצועי ומנוסה רמי גולן עם וותק וניסיון רב שנים. חוץ מזה כל הציוד שלנו עם אחריות של היצרן + אחריות של 24 חודשים על כל עבודה.

סוגי מצלמות אבטחה להתקנה בנס ציונה

כיום ניתן לראות לא מעט סוגים של מצלמות אבטחה עם פונקציות שונות המאפשרות התאמה מדויקת לצרכים  ומטרות שלכם.  ישנם 2 סוגים עיקריים של מצלמות אבטחה להתקנה בנס ציונה אשר הרוב משתמש הן

  • מצלמות אנלוגיות: מצלמות אלו יחסית פשוטות יותר ממצלמות IP , אך הן גם באיכות HD.
  • מצלמות IP: מצלמות אלו מספקות איכות תמונה גבוהה יותר ממצלמות אנלוגיות. במצלמות אלו ישנה אפשרות של אנליטיקה מתקדמת כמו: זיהוי פנים, מצלמה לזיהוי לוחית רישוי של הרכב עם יכולות הבחנה בין אדם לרכב או בעל חיים ולקבל התראות בזמן אמת. 

בשני הדגמים האלו ישנן אפשרויות נוספות כגון ראייה צבעונית 24/7, מיקרופון, שמע ועוד.
בנוסף שלל המערכות מותאמים לתנאי חוץ ופנים ודורשים ידע נרחב והתקנה מקצועית על ידי אנשי מקצוע מנוסים כמו חברת G-NET.

טווחי מחירים של התקנת מצלמות אבטחה בנס ציונה

  • 4 מצלמות אנלוגיות 2מגה, מכשיר הקלטה 1 טרה, 4 תושבות, כבילה שנאי, אחריות ל-24 חודשים, עלות 2900 פלוס מע"מ.
  • 4 מצלמות Ip 2 מגה, מכשיר הקלטה 1 טרה, 4 תושבות, תשתית(כבילה ), אחריות ל- 24 חודשים, עלות 3,900 פלוס מע"מ.

כמובן שהעלות משתנה בהתאם לאופי העבודה ותנאי שטח וכל המצלמות אבטחה שלנו כוללות ראיית לילה, מוגנות מפני מים ומתנאי שטח קיצוניים.

התקנת מצלמות אבטחה בנס ציונה
התקנת מצלמות אבטחה בנס ציונה

למה כדאי לבחור בשירותי התקנת מצלמות אבטחה בנס ציונה של חברת G-NET

התקנת מצלמות אבטחה בנס ציונה חייבת להיעשות על ידי אנשי מקצוע בלבד ולא על ידי אנשים אשר אינם מנוסים בתחום, לכן ניתן להנות מכמה יתרונות מרכזיים וחשובים של חברת G-NET כמו:

  • ציוד איכותי והמתקדם בשוק.
  • שירות אדיב, מקצועי ומהיר על ידי אנשי מקצוע וותיקים ומנוסים.
  • זמינות עבודה של 24 שעות ביממה
  • מחירים אטרקטיביים המתאימים לכל כיס.
  • פגישה והגעה עד לבית העסק או הלקוח
  • אחריות ל 24 חודשים על כל עבודה

המלצות על מתקין מצלמות אבטחה בנס ציונה של חברת G-NET

אצלנו תמצאו לקוחות שהזמינו בעבר את שירותי התקנת מצלמות אבטחה בנס ציונה מרמי גולן והם מרוצים ממערך זה ולכן כדאי לקבל מהם פרטים על הספק שלהם כדי לפנות אליו ולתאם אתו את קניית המצלמות ואת ההתקנה.

כשפונים אל רמי גולן מבינים שיש לו ידע עצום ולכן הוא מציע רעיונות מקוריים ויצירתיים כדי לאבטח את כל האזור סביב הבית וסביב העסק. הוא תמיד חושב כמה צעדים קדימה לאור תרחישים שאירעו ללקוחות שלו וכך גם תרחישים שעלולים ליוצר אצל לקוח פוטנציאלי. לכן הוא מתכנן כראוי את פריסתן של המצלמות.

shachar maidenbaum
shachar maidenbaum
01/06/2023
Friendly and efficient. Included a visit for consultation and pricing and a second visit for the work (They installed a network throughout my house). עשו אחלה עבודה בתכנון והתקנת רשת מחשבים בבית שלנו, ביעילות ובנחמדות
Mazal Nisner
Mazal Nisner
30/05/2023
Friendly and fixed problems well
gal yaakov
gal yaakov
16/05/2023
התקשרתי, קיבלתי מענה מפורט.. התרשמתי ורמי הגיע לאחר 24 שעות. כשנפגשנו הרושם הראשוני המשיך.. מקצוענות מהירות ואדיבות. העבודה גמורה ואני מבסוט, ממליץ!
Pearl Remodeling
Pearl Remodeling
03/05/2023
רמי מקצועי ואחראי, הוא מתקשר טוב מאוד והוא זמין לנו מתי שצריך.
Serge Dubnik
Serge Dubnik
01/05/2023
Very good service!
Ania Fraiman
Ania Fraiman
28/04/2023
המתקין מקצועי
Ofir Patishi
Ofir Patishi
24/04/2023
הזמנתי את רמי לטיפול בבעיית רשת מהקומה למעלה לקומה למטה, רמי השחיל כבל רשת מנקודה לנקודה במהירות ביעילות, בדק מהירויות וייעץ איך לטפל בבעיות מול חברת התקשורת. אין מילים. מקצוען
Avi Sivila
Avi Sivila
29/03/2023
מתקין מקצוען!!!שירות טוב ומחירים נוחים לכל כיס!! ממליץץץ
איתמר מליחי
איתמר מליחי
29/03/2023
שירות פצצה במחיר טוב נהניתי מהשירות ממליץ בחום

אז אם אתם מתגוררים בנס ציונה ומחפשים שירותי התקנת מצלמות אבטחה מקצועי ואמין אל תישארו לא מוגנים, ותצרו איתנו קשר כבר היום או אתם יכולים לתאם איתנו אפיון מערך מצלמות אבטחה לבית שלכם או בעסק ללא עלות וללא תשלום התקשרו אלי – רמי גולן 050-6718202 ותעניקו לעצמכם ולבני משפחה שלכם רמת אבטחה גבוהה ואיכותית.

שאלות נפוצות בנושא התקנת מצלמות אבטחה בנס ציונה

האם ההנחיה היא להתקין את המצלמות לפני הכניסה למגורים או לאחר מכן?

הדרך המומלצת היא לבצע מהלך זה טרם הכניסה למגורים כדי שתהיה מעטפת של אבטחה בימים של ההתארגנות והחל ברגע הכניסה הביתה ואילך.

יש לבדוק זאת באופן קונקרטי על פי המבנה של כל בית. סדר הגודל הוא של 8-7 מצלמות אך רק לאחר שרמי גולן יערוך סיור בשטח הוא יוכל לתת מידע מדויק התואם את הצורך של בית זה.

  • מדובר בהתקנת מערכת שהיא בטיב מעולה אך יש מקרים של תקלות. השירות של GNET פעיל 24 שעות ביממה ולכן תוכלו להתקשר למוקד הלקוחות ותקבלו הכוונה טכנית כדי לאפס את המערכת.
  • אם מדובר בתקלה חמורה יותר טכנאי שלנו יגיע לביתכם או לעסק בנס ציונה, יאתר את התקלה ויתקן אותה.

השירותים שלנו

לייעוץ והצעת מחיר אנא השאירו פרטים או התקשרו: 050-6718202

השאירו פרטים ואחזור אליכם

אתם במרחק כמה שניות משירות יוצא מן הכלל

דילוג לתוכן