התקנת מצלמות אבטחה - GNET

רמי גולן. מערכות תקשורת מיגון ואבטחה.

תשתיות תקשורת

אנחנו חיים בעידן בו הכול מתנהל דרך רשתות תקשורת, WI-FI ולאחרונה הסיבים האופטיים. די במניין שלוש הרשתות המרכזיות בלעדיהן אנחנו כמו אבודים: רשת תקשורת מחשבים,רשת אינטרנט וטלפוניה. אמנם במרבית המקרים מדובר ברשתות תקשורת משולבות, ועדיין, כולן צריכות תשתית, נקודות רשת, ארונות תקשורת ו… מקצוען שיבצע את העבודה.

בעצם, רק "טכנאי רשתות תקשורת" שידע להתקין או לפרוס תשתיות תקשורת זה ממש לא מספיק. מדובר במערכות משולבות ומורכבות שדורשות מיומנות, ניסיון וידע:

  • לתכנון והקמת תשתיות תקשורת במידה ואלה לא קיימותאו להטמיע רשת תוך שימוש תשתיות קיימות (צנרת פנימית)
  • למיקום נקודות הרשת, המתגים, הרפיטרים (מגבירי כוח) במוקדים הנכונים ובהתאמה להתנהלות וצרכי בני הבית, ביתהעסק, המשרד, הארגון, המתחם…
  • התקנת וסידור ארון תקשורת שמתאים למספר נקודות הרשתול"רוחב" התשתית. לחווט, לרכז ולחבר אליו את כל 'הצרכנים'
  • ביצוע אינטגרציה בין רשת התקשורת למערכות המתממשקותאליה כמו: רשת מצלמות אבטחה, מערכות אזעקה ועוד.

וכדי שכל אלה יבוצעו על הצד הטוב ביותר בעלות הנמוכה ביותר אנחנו ב G-NET –  שמתמחה בהתקנת מצלמות אבטחה ומתן מענה כולל בתחום מערכות תקשורת מיגון ואבטחה, מומחים להתקנת תשתיות תקשורת לעסקים ולבית ברמה הכי מקצועית.

וכדי לתרגם מילים למעשים, אני, רמי גולן מתקין מצלמות אבטחה מוסמך ומקצועי והבעלים של G-ENT מוכן לבוא עד אליך כדי לבצע את אפיון רשת התקשורת אצלך בבית או בבית העסק ללא עלות וללא כל התחייבות מצידך.

הפרויקטים שלנו בשטח

מגוון שירותים של תשתיות תקשורת

אז מהי תשתית תקשורת למעשה?

תשתיות תקשורת מחשבים, הן בעצם הבסיס שמאפשר העברת מידע דיגיטלי בין המחשבים שלכם זה לזה, וביניהם לבין העולם כולו. האיכות של תשתיות תקשורת מחשבים משפיעה על איכות, מהירות ויעילות העבודה מול המחשב. ישנם סוגים רבים של רשתות תקשורת, וכל אחד מהם מתאים לסביבת עבודה אחרת. התשתיות מבוססות כבלים, וכבלים אלו חייבים לעמוד ברוחב סרט מסוים ובדרישות טכניות נוספות. דוגמאות לכבלים הם כבלי Cat 6A, כבלי Cat 7, כבלי Cat 7A ונוספים.

אם זה לא אומר לכם הרבה, אל דאגה: טכנאי שירותי תקשורת מוסמך יוכל לעשות עבורכם את העבודה ולהקים את תשתיות התקשורת המתאימים ביותר עבורכם, כך שיותיר אתכם חסרי דאגות.

התקנת מגדיל טווח לבית ולעסק

למי מיועדת התקנת תשתיות תקשורת?

התקנת תשתיות תקשורת יכולה להיות רלוונטית עבור שימוש ביתי ופרטי או עבור עסקים שונים, בהתאם לצרכים ולתקציבים שונים. לדוגמא:

  • כאשר והשימוש הוא ביתי– יש להתקין תשתיות תקשורת כדי להבטיח חיבור איכותי ומהיר לאינטרנט, לטלפון, ולמערכות אבטחה ושליטה חכמות ומוצרי אבטחה הנוספים הדורשים חיבור לתשתית.
  • כאשר והשימוש הוא במקום העבודה– יש להתקין תשתיות תקשורת על מנת לשפר את היעילות והתקשורת בין העובדים, הלקוחות, והשותפים וליעל את כל המערכות תקשורת כולל מערכות אבטחה.

כמה זמן לוקח בממוצע להקים תשתיות תקשורת?

הקמת תשתיות תקשורת הוא תהליך שמשתנה באופן משמעותי בהתאם לסוג התשתית, לגודל המבנה או השטח, לטכנולוגיות המעורבות, ולמשאבים הזמינים. לכן קשה לענות במדויק כמה זמן לוקח להקים תשתיות. הקמת תשתיות יכולה להיות בת כמה ימים בודדים של עבודה עד לכמה חודשים, בהתאם לסיטואציה ולדרישה.

מהו ההליך של התקנת תשתיות תקשורת?

הליך של התקנת תשתיות תקשורת לרוב תתאפיין בכמה שלבים חשובים לקראת הביצוע של ההליך, כמו למשל:

  • האפיון– זהו השלב הראשוני בביצוע של הפרויקט אשר שוקל את כל הנתונים כמו קהל יעד, תקציב, זמנים, דרישות ומטרות.
  • שלב התכנון– הכולל בתוכו את שלבי העיצוב של התשתית הכולל חומרי גלם, כמויות, מיקומים, והתקנים הנדרשים. מכינים את המסמכים הטכניים, התוכניות והאישורים הנדרשים.
  • שלב הביצוע– בו מתקינים את התשתיות, מחברים את כל הציוד, מבצעים הכוונה, בדיקה וההגדרה של הרשתות, המערכות והמכשירים השונים.
מערכת אינטרקום

חשוב לתכנן נכון את תשתיות תקשורת שלכם- כי הן בכל מקום

כאמור, היקף שירותי התקשורת, המידע והרשתות הפך לנרחב יותר ויותר בשנים אלו. כל בית, משרד או ארגון מחזיקים בהן: רשתות תקשורת שונות עבור המחשבים, הטלפון והאינטרנט, בעוד מאחוריהם עומדים ארונות תקשורת, חדרי תקשורת, ראוטרים, כבלים, נתבים, מערכות וציוד טכנולוגי נוסף- אותם יש להתאים לרשתות התקשורת השונות.

רשתות תקשורת אלו הן קריטיות לתפקוד היום יומי של כולנו, ואם תיפול בהן טעות, הדבר עלול לגרור שורה של תקלות ובעיות ברשתות התקשורת שלכם. לפיכך, עדיף להסתמך על איש מקצוע שיוכל להתאים לכם את רשתות התקשורת הנכונות בהתאם לסביבת העבודה ולמאפיינים הייחודיים שלה. סביבות העבודה הנפוצות הן בית מגורים, או בית עסק/ משרד:

מה החסרונות של תשתיות תקשורת מלאות ליקויים?

חשוב לזכור שעבודה מורכבת ורגישה עם ציוד טכנולוגי, עלולה להביא עימה תקלות וליקויים רבים, אם העבודה לא נעשית באופן המקצועי ביותר. אפיון לא נכון או הקמה לא מדויקת של תשתיות תקשורת יכולה להוביל לתקלות רבות: כשלים פנימיים בתוך הבית, הארגון או בית העסק, מערכת תקשורת מקרטעת, כשלים מול גופים אחרים וקושי בתקשורת מול מחשבים אחרים, עלויות כספיות גבוהות מהנחוץ, ועוד. כשלים אלו מובילים לחוסר נוחות גבוה ובמיוחד ללחץ, תסכול ומתחים. לפיכך, יש חשיבות רבה בבחירת איש מקצועי מיומן להתקנת התשתיות.

מה יעשה עבורכם מתקין תשתיות תקשורת?

בעצם, רק "מתקין תשתיות תקשורת" שידע להתקין או לפרוס תשתיות תקשורת זה ממש לא מספיק. מדובר במערכות משולבות ומורכבות שדורשות מיומנות, ניסיון וידע: לפני שתזמינו איש מקצוע עבור כך, נרצה להסביר לכם על כל אחד מהשירותים שהוא יוכל להעניק עבורכם, וזאת על מנת שתוכלו לדייק לעצמכם מה הצרכים שלכם, להפנים את תפקידו של טכנאי רשתות התקשורת שתזמינו לביתכם. כך תבינו את המורכבויות השונות שמביאה עימה רשת התקשורת, ואת המומחיות הדרושה כדי לטפל בה.

כאמור, המיומנות, והניסיון והידע של מתקין תשתיות תקשורת דרוש למספר פעולות:

  1. לתכנון והקמת תשתיות תקשורת במידה ואלה לא קיימות או להטמיע רשת תוך שימוש תשתיות קיימות (צנרת פנימית)

ישנן שתי אפשרויות לתשתית תקשורת מחשבים: אחת, היא לתכנן ולהקים אותה מאפס, דבר המתרחש לרוב בפתיחת עסק, או בבניית בית חדש לחלוטין. אפשרות נפוצה לא פחות היא הטמעת רשת תקשורת חדשה בתוך תשתית קיימת: בשלב זה נדרשת אינטגרציה נכונה עם כלל התשתיות הקיימות, על מנת לאפשר את תפקודן השוטף, ועל מנת לשלב את המערכת החדשה בהצלחה.

  1. למיקום נקודות הרשת, המתגים, הרפיטרים (מגבירי כוח) במוקדים הנכונים ובהתאמה להתנהלות וצרכי בני הבית, בית העסק, המשרד, הארגון, המתחם…

נסביר בקצרה: נקודת רשת יוצרת 'מסלול' בין המכשיר שלכם, לדוגמא המחשב, לבין רשת האינטרנט שלכם. אל נקודת הרשת מחובר כבל רשת, שמתחבר לנתב (ראוטר), אשר מתחבר לארון התקשורת. המיקום הנכון של כל אחד מאלו ושל רכיבים נוספים, יאופיין ויתוכנן על ידי איש מקצוע בהתאם לבית העסק או לבית שלכם, בהתחשב במרחב שלו ובמאפייניו הייחודיים.

  1. התקנת וסידור ארון תקשורת שמתאים למספר נקודות הרשת ול"רוחב" התשתית. לחווט, לרכז ולחבר אליו את כל 'הצרכנים'

ארון התקשורת מרכז את כל רכיבי התקשורת במקום אחד. כפי שראינו, ישנם רכיבי תקשורת רבים: כבלים, מתגים, טלפוניה, ראוטרים, ורבים נוספים. רכיבי התקשורת לא יכולים להיוותר 'מפוזרים' בכל מקום: הדבר יכול ליצור בעיה בטיחותית (מעידה על כבלים, התחשמלות…), ולהקשות על טיפול בתקלות. לעומת זאת, ריכוז של רכיבי התקשורת במקום אחר יהיה בטיחותי יותר, ויסייע לניטור וטיפול מהירים בתקלות שיצוצו בהמשך.

התקנה וסידור ארון תקשורת עם רמי גולן

כיצד מתאימים ארון תקשורת עבור הצרכים שלכם?

ארון התקשורת איננו 'קופסא' בגודל קבוע, ודורש אבחון מדויק: קיימים מספר פרמטרים שמשפיעים על ארון התקשורת:

  • רכיבי התקשורת- גודלו ומאפייניו של ארון התקשורת תלויים בכמות וסוג רכיבי התקשורת, ובתשתית התקשורת הקיימת שלכם.
  • התאמה ל"רוחב הפס"- רוחב הפס של תשתית התקשורת מודד את קצב הנתונים ברשת התקשורת, והתקנת ארון התקשורת מושפעת מ"רוחב הפס" של התשתית.
  • מיקום- גם המיקום שלו משמעותי: יש להציב את הארון במקום צדדי, אך בעל גישה נוחה ומהירה; קרוב למקורות חשמל; קל לתפעול; נגיש לרכיבי התקשורת, ועוד.
  • בבתים פרטיים ובעסקים או משרדים קטנים מקובל לבנות ארון תקשורת אחיד וקטן.
  • בארגונים גדולים, יש ציוד רב ולרוב רשתות תקשורת רבות יותר. ארונות תקשורת במקומות אלו דורשים בקרה והתקנה מורכבת יותר. איש המקצוע יאפיין את רשת תשתיות התקשורת שלכם, את ציוד התקשורת, ישרטט תכנית מדויקת לארון התקשורת, וייקבע מה הגודל, המיקום והמאפיינים המרכזיים של ארון התקשורת הנכון עבורכם. לבסוף, טכנאי רשתות יחבר את כל הרכיבים הנדרשים וינתב אותם לארון התקשורת שלכם.
  1. ביצוע אינטגרציה בין רשת התקשורת למערכות המתממשקות אליה כמו: רשת מצלמות אבטחה, מערכות אזעקה ועוד.

כפי שהזכרנו, מערכות נוספות משמעותיות שמופיעות פעמים רבות בבתי עסק ומשרדים, ואף בחלק מהבתים הפרטיים, הן מערכות חיצוניות של מצלמות אבטחה ושל מערכות אזעקה- ולעיתים אף מערכות כריזה וסאונד ומערכות בקרת כניסה. חשוב לבצע במקצועיות את החיבור ביניהן לבין רשת התקשורת שלכם, וזאת על מנת שהמערכות יפעלו כראוי, ללא תקלות פנימיות וללא השפעה שלילית על רשת התקשורת שלכם ועל מערכות נוספות.

שיטת העבודה שלנו: שלושת השלבים בדרך לתוצאה מושלמת

וכדי שכל אלה יבוצעו על הצד הטוב ביותר בעלות הנמוכה ביותר אנחנו ב G-NET – מערכות תקשורת מיגון ואבטחה, פועלים על פי שיטת עבודה המושתת על שלושה שלבים: איפיון מעמיק >>> תיכנון מדוקדק >>> ביצוע מעולה!!!

  • אפיון מעמיק:

הצעד הראשון טרם הקמת תשתיות תקשורת הוא אפיון הצרכים שלכם, הלקוחות. כאמור, ישנם סוגים שונים של רשתות תקשורת: רשת תקשורת מחשבים, רשת אינטרנט וטלפוניה, אבטחה, חיישנים- וכל אלו מבוססים על תשתית, נקודות רשת וארונות תקשורת. פרמטרים נוספים שחשובים לשלב האפיון הם כמות רשתות התקשורת והתשתית הקודמת שיש במבנה.

לפיכך, איש המקצוע צריך לאפיין במדויק את הצרכים שלכם לפני שיתחיל במלאכתו. אצלנו ב G-NET, שלב האפיון נלקח ברצינות רבה, כיוון שהוא הצעד הראשון שמתווה את הדרך טרם התכנון והביצוע, ואם תיפול בו שגיאה יהיו לכך השלכות נגררות רבות.

  • תיכנון מדוקדק:

לאחר שלב אפיון הצרכים שלכם בהתאם לתשתית הקיימת והעתידית, מגיע שלב התכנון. איש המקצוע יתכנן עבורכם את תכנית הפעולה: אילו רכיבים יוקמו, באיזה מיקום, על בסיס איזו תשתית- וזאת בהתאם לצרכים שלכם משלב האפיון, ובהתאמה לתקציב שלכם: מטרתנו היא לספק לכם פתרונות מתאימים במדויק, ללא עלויות מיותרות.

תיכנון מדוקדק מעיד על הוגנות ויושרה של איש המקצוע, ויספק לכם ביטחון וודאות לפני תחילת הקמת התשתיות. תכנון קפדני ואיכותי יחסוך לכם הוצאות נוספות ו'הפתעות' לא רצויות. אצלנו בG-NET, גאים ביכולת לתכנן באופן מדויק את תכנית הפעולה הטובה ביותר.

  • ביצוע מעולה:

איש מקצוע נכון יבצע את המלאכה באופן הטוב ביותר. G-NET גאה בשיטה מסודרת, דייקנות, מסירות, אחריות, זמינות, בקרת איכות, פדנטיות, מקצועיות- וניסיון.

התקנת נקודות רשת ע" מתקין מקצועי רמי גולן

מדוע חשוב להיעזר באיש מקצועי בעל ניסיון בהתקנת תשתיות תקשורת?

תחום התקשורת הוא תחום מורכב, שדורש הבנה בשני צירים בו זמנית: ראשית, בתשתיות תקשורת ישנות: בבתים רבים יש תשתיות תקשורת בעלות ותק רב, שלא נרצה להחליפן כליל, אלא לשלב בתוכן תשתיות ומערכות חדשות.

לשם כך, נדרשת היכרות עם מגוון רכיבים שונים מעולם התקשורת. שנית, נדרשת הבנה בפיתוחים הטכנולוגים החדשים בתחום: תשתיות תקשורת המחשבים, כמו רכיבים טכנולוגים רבים, משתנות משנה לשנה; הופכות לטכנולוגיות יותר, דינמיות, משתנות ומתפתחות במהירות.

לפיכך, אתם זקוקים לאיש מקצוע שאוחז בשני עולמות אלו. מצד אחד, בעל ותק והיכרות עם עולם התשתיות, ומהצד השני, עוקב באדיקות אחר החידושים בתחום. מעבר לכך, תעדיפו לבחור איש מקצוע מסור, אחראי ודייקן, שלא יותיר אתכם מתוסכלים אלא מסופקים אישית ומקצועית.

אנו בחברת G-net מתחייבים למקצועיות ועבודה איכותית הכוללת בתוכה את כל האלמנטים הנדרשים על מנת לספק ללקוחות שלנו ציוד איכותי ושירות מעולה עם זמינות עבודה של 24 שעות ביממה.

לתיאום אפיון מערך מצלמות אבטחה לבית שלך או בעסק ללא עלות וללא תשלום התקשרו אלי – רמי גולן 050-6718202

השירותים שלנו

לייעוץ והצעת מחיר אנא השאירו פרטים או התקשרו: 050-6718202

השאירו פרטים ואחזור אליכם

אתם במרחק כמה שניות משירות יוצא מן הכלל

דילוג לתוכן