התקנת מצלמות אבטחה - GNET

רמי גולן. מערכות תקשורת מיגון ואבטחה.

התקנות מגוון מערכות כריזה וסאונד

התקנות מגוון מערכות כריזה וסאונד

קטגורית מערכות כריזה

מערכת כריזה וסאונד

מגוון רחב של מערכות כריזה וסאונד איכותיות לבית ולעסק

מערכות הכריזה הן המענה לצורך מאד בסיסי אך חשוב: להעביר הודעות קוליות לקהלי יעד רבים בו זמנית

לכן מערכות כריזה נמצאות בשימוש בקשת רחבה של 'צרכנים' כמו: בתי ספר, מתחמים פתוחים, מפעלים,  גופי ביטחון ועוד. בבסיסן הן דורשות שלושה רכיבים: מיקרופון, מגבר ורמקול. ועדיין, למרות הפשטות לכאורה, יישום אופטימלי של הצורך ואיכות הצליל של מערכת הכריזה  נתונה בידיים של מתקיני המערכת שצריכים להפגין:

  • ידע לאפיין את הצורך ולהתאים את רכיבי מערכת הכריזה לתנאים בשטח – גודל החלל במקום סגור, טווח השמיעה הדרוש במקום פתוח – ובמיוחד את גודל, משקל ואיכות הרמקולים.
  • ניסיון והמיומנות למקם את הרמקולים בנקודות הנכונות כדי להפיק מהם את מקסימום הכיסוי הנדרש באיכות הצליל הגבוהה וה'נקייה' ביותר.

 

פשוט, נכון? אז זהו שלא בדיוק…

בצד המערכות האנלוגיות ה'פשוטות' לכאורה קיימות מערכות כריזה ממוחשבות שמתממשקות עם מערכות אחרות כמו גילוי אש, התרעה אוטומטית על חדירת גדר או דליפת חומרים מסוכנים במפעלים. דוגמאות שימוש אלה במערכות כריזה ממחישות עד כמה חשובה, יעילה ונכונה שיטת העבודה שלנו המבוססת על שלושה שלבים: איפיון מעמיק >>> תיכנון מדוקדק >>> ביצוע מעולה!!! על רקע חשיבות אפיון הצורך אני, רמי גולן, הבעלים של GENT מערכות תקשורת מיגון ואבטחה מוכן לבוא עד אליך כדי לבצע את:

אפיון מערכת הכריזה המתאימה ביותר לצורך ללא עלות וללא כל התחייבות מצידך. הנה הטלפון הישיר שלי: 050-6718202

ויש עוד יתרונות לעבודה איתנו:

הפרויקט מתנהל כמו מכונה משומנת – כי מי שמנהל את GNET הוא פדנט שאצלו מילה זו מילה, שעה זו שעה, מילימטר זה מילימטר. וכדי לקיים את כל אלה יש אצלנו עוד כלל: לא עובדים על שני פרויקטים במקביל. כשאנחנו נכנסים להתקנת מערכת כריזה לא עוזבים באמצע לפרויקט אחר.

הרבה מעבר ל-24 חודשי אחריות– כאן מדובר על ביצוע וכתובת ללקוח. אני, הבעלים של GNET אחראי לא רק על האפיון והתכנון אלא גם על ניהול הצוות שעובד אצלך ואיכות הביצוע. לא מעסיקים אצלנו קבלני משנה, במקום לשלוח אותך לדבר עם מזכירה או אנשי מכירות, אני אישית, הבעלים של GNET אני הכתובת הישירה שלך לכל דבר ועניין.

בקרת איכות מחמירה – כפי שכבר בוודאי הבנת הקפדנות והפדנטיות זה עניין של אופי. והתכונות האלה פועלות לטובתך בכל המובנים. כך למשל, כל רכיב, כבל או מערכת, כולם מהמותגים המובילים בתחום. גם בשביל השקט הנפשי שלי שסיפקתי לך את הטוב ביותר מערכת כריזה שיש לה בית וגב.

ובסיום כל פרויקט מנקים. אם פדנט אז עד הסוף, ומכאן ההקפדה על ניקיון וסדר במהלך העבודה וכמובן גם בסיומה. אוספים את הניילונים, האריזות, שאריות החוטים, מנקים את "שולחן העבודה"… מה שנקרא: הליטוש האחרון.  

לתיאום אפיון מערכת כריזה ללא עלות וללא תשלום התקשרו אלירמי גולן 050-6718202  

לייעוץ והצעת מחיר אנא השאירו פרטים או התקשרו: 050-6718202

השאירו פרטים ואחזור אליכם

אתם במרחק כמה שניות משירות יוצא מן הכלל

דילוג לתוכן